Het KNMI heeft voor morgen code rood afgegeven. Het is voor het eerst dat het KNMI dit hoogste waarschuwingsniveau voor gevaarlijk weer in Nederland afgeeft vanwege hitte. Het KNMI adviseert om verkoeling te zoeken, de zon te vermijden en genoeg water te drinken. U kunt bij extreme hitte klachten krijgen zoals vermoeidheid, hoofdpijn en concentratieproblemen. In ernstigere gevallen kan hitte leiden tot uitdroging of een hitteberoerte.
In ons gemeentehuis is het koel, alleen de weg ernaar toe is heet. Als u verkoeling nodig hebt dan bent u welkom in het gemeentehuis, we zijn tot 15.00 uur open. Als u wilt komen neem dan, indien mogelijk, de auto.
Morgen is de presentatie van het coalitieakkoord om 13.00 uur op het gemeentehuis. De inwoners van de gemeente Voorst zijn hier voor uitgenodigd. De presentatie vindt plaats in een gekoelde ruimte. U kunt de presentatie ook via livestream volgen in het Raadsinformatiesysteem.
